Myyn tämän erinomaisessa kunnossa olevan kaunottaren itselleni tarpeettomana. Auto on ollut isoäitini käytössä kunnes isoäidiltä meni kortti iän myötä.
Viimeiset 6 vuotta auto on seissyt katsastusreissuja (viimeksi 1994 ja 1997) lukuunottamatta kesäisin pihalla ja talvisin tallissa. Klikkaa oikealla olevia kuvia nähdäksesi ne isompana!
Auto on kaikin puolin edustuskelpoinen. Kulutuksesta en osaa kertoa juuta enkä jaata, en ole itse ajellut autolla kuin muutaman sata kilometriä.
Sähköpuoli on 6 volttinen. Autolla on pöristelty tasan 100 000 kilometriä, huoltokirja on leimoineen ja kilometreineen tallessa. Isoäiti on aikoinaan huollattanut auton merkkihuollossa. Uusi akku on hankittu -93, jarrunesteet vaihdettu -94 ja -97, rasvanipat täytetty -95 ja -97.
Perusteellinen ruostesuojaus on tehty -90 tai -91. Vedin auton päälle uuden ja paksun vahakerroksen keväällä -95. Vaha oli kiillottamatta aina kevääseen -97 asti jolloin vedin uudet 8 kerrosta vahaa, uusi autoverokäytäntö pakotti auton käyttöön. Samalla tuli uusittua takajarrumäntien kumit...
Jos sinulla museokatsastus ja -auto kiikarissa, on tästä pelistä korjattava seuraavat viat: Kuljettajan penkin kangas on revennyt 5 cm matkalta, oikean a-palkin tippalista on vääntynyt, pelkääjänpuoleisessa ovessa on pehmeä klommo (pelti ei ole venynyt) ja katon vuorauksessa on tiivistyneen kosteuden aiheuttama vahinko. Lisäksi konepeiton maali on lohkeillut keskeltä (menee paikkaamalla) ja oikean päävalon kromilistan alla on yläreunassa ruostetta.
Kaikki tekniikka konetta, alustaa ja sähköjä myöten on alkuperäistä ja erinomaisesti toimivaa. Mitään osia ei puutu, mitään ei ole peruuttamattomasti rikki. Kulumia on vähän, kumit ovat kunnossa ja ruostepeikko on muutanut muualle. Toivon, että auto pääsee asianharastajan kotiin edullisesti.
Miksi myyn menopelin? En tarvitse kahta autoa ja kesät ajelen tietty moottoripyörällä.
|